zumis

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Natalie ... - 15 juli 2012 13:15

Asså jag har Kollat på as många msp bloggar.. dem e skiiitaa snygga... 

jag undrar om min är det också?!?!   

Men.........Men...............MEN .

i allafall NU har jag inget o skriva IGEN!! 

öhh! kan det inte stå en lista om vad man ska skriva eller?!?! Dumma Blogg...

Jaha nu  kom jag på Kolla på den här låten!! den e As Bra! 

med MSP version!!... 

Hej Då   <3

dETTA ÄR DEN BÄSTA LÅTEN EVER!!!!!!!!! 

Av Natalie ... - 15 juli 2012 12:25

Tja ! jag har bestämt mig för att börja på dangens moviestar  ..

jag är hemma hos min kusin nue.. Så det blir Lite Problem, för att hos min kusin

så vet jag vilken knapp jag trycker för att det ska ta bild... 

men inte hemma :S 

för att det är första gången jag  lär mig det!! men jag hoppas att 

mamma eller min storasyster!! <3 

Ok Dagens Moviestar är.......

Lakiess, Hon är Snäll Och Söt.. 

Och hon har en msp blogg kolla på den HÄR .. Här är en bild på henne

 

Jag är inte vän med henne för att jag loggade på min andra gubbe inte Zumis.   

Bye bye !!    Av : MSP <33

Av Natalie ... - 15 juli 2012 11:29

Tjena !! jag tänkte berätta lite om mig. 

Jag är 11 år och jag älskar o dansa och jag älskar också o sjunga. 

Jag gillar o spela msp. För man kan chatta, spela spel, göra filmer, shoppa lite kläder, köpa husdjur, tävla, göra artbook, youtube och göra looks :). 

jag älskar musik. jag älskar shake it up och jag älskar Bella o Zendaya   . 

Em..................jag har inget o säga   




Gå in på lakiess.bloggplatsen.se  


herrå !!    // Zumis <33   

Presentation


Hej jag är Zumis!
Detta är min MSP blogg Jag heter på MSP : Zumis
Hoppas ni gillar min blogg yao herrå! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards